anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, Je mi 20let a zamiloval jsem se do 13leté holky, je to pedofilní?jsem normální?cítím se špatně

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milý mladíku. Nevím, jak vypadá – některé třináctky jsou velmi vysvpělé – znak pro pedofilii je, že někoho vzrušují dětí – tzn. že se u nich nevyskytují druhotné pohlavní znaky – tvar těla, ochlupení, prsa.. Je potřeba však si skutečně uvědomit, že dívka je dítě a ještě by měla užívat radosti dětství než partnerství…. o sexualitě ani nemluvě… Není třeba se cítit špatně – láska je hezký cit – zkus ji milovat nevlastnicky… Přeji vše dobré.