anonym Personál zeptal se před 5 roky
Dobrý den, je mi 44 let a ženatý jsem 17 let. Mám s ženou dvě zdravé a krásné děti. Bohužel se mi stala taková nechutná věc. Na 17 rok výročí svatby jsem udělal grilovací den a pozvali jsme i nově přistěhovanou sousedku. Celá akce probíhala velice poklidně. Jedlo se, pilo se, povídali jsme si a pak manželka říká, že jde uložit děti a spát. Já jsem si pak dál povídal se sousedkou a neměl jsem žádné jiné choutky. Dále jsem jako pozorný hostitel doléval alkohol. Po čase si sousedka přisedla blíže a po dalším čase mi začala hladit vlasy. Bylo mi to velice příjemné, a když mi její ruka pohladila klín, situace se zvrhla. Řekla mi, že cítí, že mám nedostatek sexu stejně jako ona. Potvrdil jsem jí její pocit, je správný. Že sex s ženou mám jednou nebo dvakrát za měsíc. Pak si lehla a svlékla se. Když jsem se v opojení dostal mezi její roztažené nohy, vešla do místnosti žena. Snažil jsem se celou situaci vysvětlit, ale moc mi to nešlo. Jazyk jsem měl po alkoholu tak řečeno ztvrdlý. A pak započal velký kolotoč. Žena vše okamžitě řekla mamince a tatínkovi. Jelikož jsem v daný okamžik nebyl schopen rozumné komunikace, byl jsem zahnán do postele a ráno na mě, čekala celá ale opravdu celá rodina manželky. Po ránu se do mě všichni pustily, kromě manželky, ta mě nechtěl ani vidět. Byl jsem okamžitě odvezen pryč z domu na vzdálenou chatu a tam zanechán 2 dny. Nyní se snažím celou situaci vysvětlit a urovnat. Ale nevím si vůbec rady co a jak. Nechci ztratit svoji ženu a ani děti. Jsem zpět doma, před dětmi se snažíme dělat, že se nic nestalo. Spíme odděleně. Komunikace je momentálně na bodě mrazu. Nabídnul jsem ženě, že jsem ochoten zajít do poradny, ale tuto možnost odmítla a o celé situaci nechce více komunikovat. Kdybychom prý neměly děti, tak by se rozvedla, ale kvůli dětem to udělat nechce. Celá situace je pro mě teď komplikovaná a nevím, jak s ženou komunikovat. Jestli na ni mám mluvit, nebo se raději vyhýbat. Sám na sebe hrdý nejsem, ale stalo se to, ale jak to řešit dál je pro mě velkou neznámou. Děkuji za každou radu. Libor

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 5 roky
Milý Liborku, omlouvám se, ale situace mi přijde jako námět na komedii Menšík – Janžurka… z bakalářů … jen by to chtělo v závěru moudrost a velkodušnost ženy… (dejte ji tu odpověd třeba přečíst) Když bude nadále neoblomná, zeptejte se ji, na jak dlouho vás odsuzuje k bezútěšnému životu a pak zvažte, zda je to adekvátní… nebo zda půjdete žít samostatně… pak je třeba vědět, že oba máte spoluzodpovědnost za radost a neradost ve vztahu, i za případný rozpad vztahu … Sexualita s láskou rozvíjená je do života radost … manželka …? si to nemyslí ? doporučuji oběma knihu Vědomé milování …