anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, Potřebovala bych poradit, ale za svým praktickým lékařem, který by mě mohl doporučit ke specialistovi jít nemohu. Mamka tam pracuje jako zdrav. sestra a nemůžu jí přidělávat další starosti i tak jich sama má dost. Je mi 24 let a dělám práci, která je neperspektivní a nudná, bohužel u nás není moc práce, tak nemám moc na vybranou a stěhování nepřichází z fin. důvodů v úvahu. V rodině máme hodně nemocí od cukrovky až po rakovinu. Můj hlavní problém je, že zapomínám slova. Přijde mi to divné, protože vážně hodně čtu a donedávna jsem byla na škole, takže jsem hlavu namáhala učením, přesto když s někým mluvím tak si nemůžu vzpomenout na jednoduchá slova a pak vypadám jako hloupá husa. A vážně si nemyslím, že jsem zase tak hloupá. Navíc poslední dobou se mi mění nálada, v jednu chvíli jsem šťastná a v další smutná, nebo naštvaná. Čím dál častěji mě prostě nic nebaví, dokonce mám i menší chuť na sex. Mám problém se soustředěním ( měla jsem kvůli tomu problémi s učením). Lidé kolem mě říkají, že se hrozně rychle naštvu a vyletím na někoho, většinou si to ani neuvědomím, nebo je mi to v zápětí líto. Nechci aby kvůli tomu, že třeba mám něco s hlavou, trpěli moji blízcí. Za jakoukoliv radu co mám dělat budu moc vděčná…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Arisu, těžko radit … občas člověku slovo vypadne … máte nějaký stress ? že by ta nenaplněnost v práci? Nebojte se dopřát sluch své duši – po čem tuží ? dopřejte ji to a hledejte cesty, jak ji to dopřát a ne proč to nejde… když svou duši uvězníte, bude smutná … dopřejte ji pocítit, že žije … K neurologovi i psychiatrovi můžete jít i bez doporučení … Hledejte třeba akce, semináře, které by vás bavily… třeba i o emocích … https://www.mindfulnessclub.cz/vikendovy-kurz-zvladani-emoci-focusingu neznám, ale vypadá to ok Držím palce.