anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, zajímalo by mě jak se mám vypořádat s jednou očekávanou věci která dopadla špatně a strašně jsem z toho zhroucená, totiž nedostalajsem se na jednu školu a strašně mě to vzalo, bylo to pro mě životně důležité a teď celé noci brečím, jak se mám zbavit tohoto pocitu, že jsem na nic?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Dano, zkuste promeditovat, prodýchat, ukotvit větu: I když mne nepřijali na Onu školu, mám se ráda a přijímám se. Pokud to nejde – je třeba najít další bloky a přesvědčení, které je třeba rozpustit … (je potřeba se spojit s se svou podstatou… a ta je krásná bez ohledu na to, jak se chová okolí) Držím palce a důvěřuji vaší vnitřní moudrosti, že najdete svou cestu v souladu se skutečnou touhou vašeho srdce. Cesty jsou různé, neexistuje jen jedna. Můžete se stavit :)