Dobrý den, Pokazde, když potkám někoho, kdo se mi líbí a je mi s nim hezky, je problém. Buď má pletky v minulosti, nebo mě jen využije. Nemyslím si, ze bych byla hloupá a skareda, nevybírám si ani žádné krasavce, zbohatlíky, nic… normální kluky, naopak vždy snizim nároky a o to víc mě to pak bolí. Je mi 25 a 6 let jsem sama, pokud nepočítám nějaké románky, které vždy dopadají stejně. Vyžaduji alespoň cca 10 let rozdíl věku, nechci žádné nerozumné mladé trdlo a možná proto narazím. Oni mě vidí jako zábavu, jenze… Nejdřív mi to nevadilo a tvrdila jsem, ze jsem free a děla mi to radost, ale jen jsem si to nalhavala. Mám z toho úzkosti, každý večer pláču. Vim, ze tu nedostanu řešení mého problému, spis bych potřebovala poradit, jak se nad to povznést. Dekuji, V.

Milá Veru, je prima, že už jste odhalila, že jste si nalhávala … že své srdce a vazbu cítíte, že toužíte po lásce a vztahu… (možná by to chtělo kriterium, aby mne miloval – a ne kriterium deset let rozdíl – u nich je větší pravděpodobnost opotřebení ;) ) Doporučuji práci s vnitřním dítetem, vnitřní ženou a vnitřním mužem. Vydejte se na cestu sebepoznání… Pocity úzkosti – první pomoc: Prodýchat větu: i když mne nemiluje XY tak, jak bych si přála, mám se ráda a přijímám se … Přeji vše dobré a držím palce na cestě k srdci https://www.facebook.com/events/414875269061877/ -třeba