anonym Personál zeptal se před 5 roky
Dobrý den,chtěla bych radu od zkušenějších,jelikož jsem vdaná,mám skoro dvouletou dceru a bydlíme ve společné domáctnosti s mýma rodičema a manžel teď prožil ztrátu svého bratra(plánovaná sebevražda) bratr se svěřil mé mamce,mě a svým kamarádům,ale bratrovi ne.a takhle začala celá situace,kdy manžel je zlý,stavý mě před hotové věci,všichni jsou k ničemu,hlavně moji rodiče jen jeho rodina a on jsou nejlepší.dokonce mi vyhrožuje,že mi zebere dceru a půjdou odemě pryč,ale když jí má hlídat,tak je nervózní(někdy ji dá i na zadek) nebo se rýpe v telefonu a nějaká promluva mezi námi nemá cenu,protože vidí zlé věci jen na mou osobu.strašně se změnil.budu ráda za jakoukoli Vaši radu.děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 5 roky
Milá Luci, to je neštastná situace. Manžel patrně prožívá pocity na nevědomé urovni – pocity viny a obvinování a možná i nějaké bratrovy pocity… pocity zmaru života … existenční otázky… bohužel vy mnoho sama nepořešíte… Když nebude on hledat v sobě – třeba i s psychologem, je možné, že to váš vztah zničí… :( Můžete se pokusit navrhnout vy poradnu a objednat… A postupně si stanovovat, co je pro vás unosné… a zda vám vztah více dává či bere… Držím palce.