dobrý den, chtěla bych se svěřit. mám morální problém sama se sebou a nikomu ve svém okolí se svěřovat nemohu. alespoň to tak cítím. jsem rok ve vztahu a jak vyplynulo po čase, každý z nás udělal chyby. já jeho chyby odpustila ale on o té mé neví. hlodá mě svědomí a mám potřebu to partnerovi říct. bojím se ale, že mě pošle k šípku. fyzická nevěra je pro něj to nejhorší co může být. i když šlo jen o jeden polibek, nedokážu mu to říct. samozřejmě že v tom není nic vážného. sama si tento čin vyčítám. byla jsem naprosto nezodpovědná a bezohledná. ještě k tomu se to stalo po 2 měsích vztahu. je lepší dále mlčet nebo to říct? a jaké mohou být následky? děkuji za odpověď

Milá Hedviko, bude to tak, jak si nastavíte – tzn. že v první řadě je třeba se vyrovnat sama se sebou: I když jsem se líbala s jiným mužem, mám se ráda a přijímám se… Propustit pocit provinění … pocit provinení se může změnit… na tuto situaci by hezky fungovalo EFT – terapie tukáním…. když budete vyzařovat, jsem hříšnice, bude podle toho s vámi jednáno, když to vezmete tak, že jsme lidi a dějí se věci, bude to v pohodě… Přeji vše hezké… jako je https://www.youtube.com/watch?v=wDfRGK6R7BI – pro potěchu duše :)