anonym Personál zeptal se před 5 roky
Dobrý den, Poslední dobou je mi smutno. Od tohoto roku jsem navštívila 5 zemí, byla jsem mezi lidmi a cítila se šťastně. Jenomže stále navštěvuji střední školu a proto jsem se musela vrátit. Mám pocit, že na mě lidé zapomněli. Moje nejlepší kamarádka začala na internet přidávat fotky v podprsence, nebo jak kouří. Navíc se zamilovala do kluka, který je vyhlášený tím, že po holkách chce jen jedno. Ten kluk se o ni začal zajímat a I když spolu ani nechodí, je rozhodnuta mu dát vše. Vůbec na mě nemá čas. Druhá nejlepší kamarádka je na tom špatně. Navštěvuje psichiatra a nechce se stoho nikým bavit. K tomu všemu mi začal psát kluk, co se mi líbí už dva roky a I když jsme si psali hodně, najednou se chová, jako by ztratil zájem. Ve třídě si ze mě spoustu lidí dělá legraci a já nevím proč. V pátek jsem byla na odběrech krve s podezřením na štítnou žlázu. Z jehel mám strach a bylo mi na omdlení. Když jsem přišla domů, rozplakala jsem se. Nikdo mi neřeknul, že to bude dobré. Nikdo si ani nevšimnul, že nejsem ve škole. Cítím se sama. Nejhorší na tom je, že jsem hodně pozitivní člověk, který se na ostatní stále usmívá a všem s radostí pomůže. Nechci, abych pùsobila depresivně, protože vím, že na tomto světe je tolik lidí, kteří se mají mnohem hůř, než já, ale když jdu spát a vím, že za celý den skoro nikdo neprojevil o mě zájem, cítím se zle a nemám komu to říct X.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 5 roky
Milá beruško, je to někdy blázinec na tom světe, vid… nojono, žijí tu lidi :) S tou štítnou žlázou, to bude dobré… umí se hypo i hyper funkce dobře kompenzovat díky medicíně… takže to dobrý bude… Bylo by prima, kdyby jsi absolvovala kurz, výcvik v terapii tukáním nebo-li EFT … a třeba se naučila léčebné meditace… a začneš potkávat lidi, kteří jsou ti podobní …https://www.facebook.com/groups/314564885711619/ – možná tě zaujme a uvidíš tam i další lidi, kteří se zajímají o druhé kolem …. možná tě zaujme i https://www.cestyksobe.cz/ cítím, že cestu srdce najdeš :)