anonym Personál zeptal se před 6 roky
Dobrý den, prosím o radu. Všímám si, že dost často brečím. I při maličkostech. Nějakým způsobem se mě to dotýká nebo brečím bez důvodu, že ani nevím proč. Také při pomyšlení například co mě čeká a co musím udělat, je mi do breku a nemám na nic náladu,jen o tom stále přemýšlet. Také si často okusuju zevnitř úst rty a myslím že by to s tím mohlo nějak souviset. Nevím co s tím a tíží mě to. Za jakoukoliv radu budu vděčná, děkuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 6 roky
Milá Aničko, bylo by fajn v sobě najít touhu po sebepoznání… a hledat semináře, terepie, které tě budou bavit… ve dvou odpovědích pod tebou, je několik odkazů a doporučení, třeba tě něco zaujme a pro tebe speciálně http://www.konstelace.info Taky by bylo prima, kdyby jsi se rozhodla měnit své myšlení a třeba si přečetla knihu Moc přítmného okamžiku – pracovní kniha. Mohu tě naučit cítit svůj střed, místo klidu, o které se můžeš opřít… Přeji vše dobré.