anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobry den,chtela bych Vas poprosit o radu.Byla jsem lecena psychologem pro psychosomata,pak jsem byla i jednou u psychiatra ten mi dal leky na deprese.Leky se jmenuji Neurol 0,5 a Citalon.Mívam stavy deprese, casto me napadaji myslenky o sebevrazde a jinych nesmyslech.Jsem ze sebe nestastna.Vim kde je puvodce toho vseho.Zacalo to uz v dospivani.Ve 14letech me prodali do Nemecka a tam jsem byla dva roky v clubu.NEmohla jsem uteci,byla jsem jeste pred tim dvakrat znasilnena.Vse je uz davno,ale nosim si to stale sebou.Rodice na me zanevreli uz pred 15lety,mam deset let pritele,ale nemuzeme spolu zit sexualne,mam i tri deti ve veku 8 let,6 let a 5 mesicu.Po tech praskach co mi pan doktor napsal,se mi chce jen spat,nemuzu vubec fungovat jako clovek.O deti se musim postarat,ale pri nich nemuzu.Prosim poradite a reknete co to semnou muze byt? Predem moc dekuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá R., prožitá traumata se uložila do vašeho emočního prožívání dost hluboko. Máte narušený vztah sama k sobě, uvnitř si nejste jistá, kým jste a svou minulost jste nepřijala/neintegrovla jako část sebe samé. Ani smutek z přerušeného vztahu s rodiči bych nepodceňovala. Zpracovat výše uvedené bych doporučovala při osobních "konzultacích" (cca 10 lekcí) Buďte pro sebe tak důležitá, že si je dopřejete (nemůžete-li opravdu ke mně dojet, napište, odkud jste a třeba někoho vhodného ve vašem okolí najdeme) Přeji vše dobré