anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, je mi 17 let a nedávno jsme zjistila, že moje mamka podvádí tátu. Tušila jsme to už delší dobu, ale bohužel o vánocích jsem na to přišla. Vlezla jsem jí do mobilu (to jsme neměla dělat a moc dobře to vím), ale dlouho mě to trápilo a vlastně jsme si to už chtěla jenom potvrdit. Teď nevím co mam dělat, na jednu stranu za to mamku nesnášim, ale na druhou stranu se jí nemůžu moc divit, jelikož to s tátou taky neni zrovna moc jednoduché. Nevím jak moc je to mezi nimi vážné. Možná, že jenom hledá takovou tu útěchu, kterou prostě doma nemá:-(Ale je to pro mě těžké, když se koukám na to, jak po večerch mizí, když využívá toho, že je táta v práci. Nevím jak se mam potom druhý den tvářit, když táta přijde po noční a koukám se na ně jak společně sedí u jednoho stolu. Mam ještě dvě setsry, ty o ničem nevědí, neřekla jsem jim to, ale bojím se toho co se bude dít až na to také přijdou…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá K., je dobré plně přijmout to, že to, co je mezi rodiči je jejich věc – plně! Netýká se tě to. Zkus si představit, že tu tíhu, kterou nyní cítíš, pokládáš zpět mezi ně, k nim to patří… ty můžeš vydechnout… (zkus to párkrát) Nepůjde to, popovídej si s mamkou… (s vědomím toho, že je to skutečně věc mezi mámou a tátou…) a neboj se, rodiče svůj život zvládnou… Držím palce :)