anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den..Poslední dobou jsem začla na internetu vyhledávat články o sociální fobii,protože začínám mít pocit,že jí trpím. Vás bych se chtěla zeptat konkrétně na tělesné příznaky,u mě konkrétně se jedná o rudé fleky na krku a dekoltu,které se objeví při každé sebemenší pozornosti zaměřené na mě.Jedná se o začarovaný kruh-fleky mám kvůli tomu,že mám strach,co si o mě dotyčný myslí,jk vypadám v dané situaci atd.,jenže poslední dobou už se mi objevují právě proto,že jsem nervózní z toho,že se mi fleky objeví.. Prostě se bojím že zrudnu,kvůli tomu jsem nervózní,a pak vážně zrudnu..Jedná se o skutečně výrazné zrudnutí které mi komplikuje život,dá se říct denně.. Myslíte,že v tomhle případě by mi pomohl psycholog?Děkuji za odpověď..

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
MIlá Lucie, můžete pohledat i něco o erytrofobii… doporučuji vyhledat někoho, kdo s vámi bude pracovat i na emocionální úrovni. A přijměte sama sebe (mějte se ráda, taková, jaká jste…mmj i: "ano, červenám se a je to o.k." – už tím se začnete cítit lépe – brát tento stav tak, že k vám patří. ) Pak je možné pracovat s vašimi pocity mezi lidmi dál Přeji vše dobré (objednat se samozřejmě můžete)