anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobry den.Je mi 28 let.Na oslave narozenin meho kamarada,jsem provedl hroznou vec.Opil jsem se a vsechny lidi kolem sebe,jsem zacal vulgarne,dokonce i fyzicky napadat.Choval jsem se proste jako nejaky blazen.Kdyz jsem se rano vzbudil,nic jsem si z toho,co se stalo nepamatoval a vubec jsem tomu nemohl uverit.Uz v minulosti jsem mel pod vlivem alkoholu problem s chovanim,ale to jsem byl maximalne protivny.Nikdy jsem nikoho fyzicky nenapadl.Navic to nebylo pravidlem,stavalo se to hlavne kdyz jsem toho moc vypil.Bohuzel jsem situaci podcenil a mel ji resit uz pri prvnich priznacich.Nenechavat to proste zajit tak daleko.Jeste dodam ze nepiju nijak pravidelne pouze prilezitostne. Ted vseho moc lituji,nejen ze jsem prisel o dobre kamarady,malem i o pritelkyni,navic se bojim ze se mnou neni neco po psychicke strance v poradku.Vypada to jako kdybych v sobe neco zadrzoval a po poziti nadmerneho mnozstvi alkoholu proste vybuchl.Bohuzel zatim nenachazim odvahu zajit treba za psychologem nebo nekym, kdo by mohl pomoci a tak doufam ze ziskam alespon nejakou uzitecnou rady tady.Jsem presvedcen,ze kdyz prestanu pit alkohol,tak se to nebude opakovat,ale stejne bych rad vedel, kde je chyba.Zatim nemam silu vubec na nic,jsem otresen z toho, co jsem provedl a jak jsem se zachoval vuci ostatnim… porad si opakuji -to proste nejsem vubec ja. Poradte mi prosim jak spravne vyresit tento problem. Dekuji.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milý Jirko, sám velmi dobře píšete, že to vypadá tak, jako kdyby byl ve vašem podvědomí schován ještě jeden velmi naštvaný a …. Jirka. Jeho poznání by mohlo vést k jeho uvolnění, k integraci… Odkud tento "druhý" Jirka pochází vám v tuto chvíli nemohu říci. Máte dvě (tři :)) možnosti: 1. nepít a věřit, že jiná síla Jiřího2 neprobudí, 2. poznat Jirku2 a "zpracovat" ho (s profesionálem) (3. "být cestujícím ve voze bez řidiče"…) Milý Jiří, není třeba být otřesen, je dobré tuto událost vzít jako informaci o sobě …. Přeji vše dobré