anonym Personál zeptal se před 16 roky
ahoj nevim,jak začit!je mi 22 let a hledam nejaky smysl života!davam lasku k jedy holce ale ta me nechce. už pul roku se snažim to zmenit!stojito strašne sil!nemam chut nic delat už ani prace me nebaví dřiv bylo všechno jini!nevim co se se mnou deje!dřiv jsem mival sny o budoucnosti a ted vubec!prosim poradte co mam delat? dekuji moc

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Terezo, je možné, že váš přítel z nějakého důvodu neudělal krok k psychické dospělosti a tím je, odchod i psychický z domu rodičů a přistoupení ke své ženě (mmj. svadba tento proces v symbolické, rituální rovině dělá) a vzal plnou zodpovědnost za novou rodinu. Tento problém by bylo dobré, aby uviděl váš partner – v tom vy nemůžete udělat nic. Možná by pro vás oba mohla být zajímavá návštěva semináře rodinných konstelací.