anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu popř. o doporučení, co dál dělat. Poslední dobou (cca půl roku) se mi vůbec nedaří – dvakrát jsem neuspěla při státnicích na VŠ, nemůžu najít práci, do toho rodinná situace (matka od nás odešla bez udání důvodu ze dne na den, otec jezdí na montáže do zahraničí a já bydlím s babičkou)..Na své okolí zřejmě působím jako náladová a nesnesitelná osoba – když mi někdo něco vyčte (i když z legrace) neúměrně reaguji. Nejhorší na tom je, že si to hned uvědomím a pak mě to dost mrzí, ale už to nejde vzít zpátky. Jsou dny kdy jsem v pohodě a jsou dny, kdy bych se nejradši neviděla…S přítelem je to zatím v pohodě, ale vím, že ho ty moje nálady ubíjí a o to víc mě to na mě vadí, protože se bojím, že by mě mohl opustit, pokud se to nezlepší…Děkuji za odpověď

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
MIlá Lucko, je fajn, že reflektujete sama sebe, své prožívání. Vnímám vás momentálně jako dívku vystrašenou, nejistou… Bylo by dobré umět přijmout sama sebe i s nedostky – nezlobit se za ně na sebe, akceptovat je, protože víte, že jste dělala to nejlepší, co momentálně dělat šlo. Pak byste nemusela neúměrně reagovat… Taky by bylo příjemné, kdybyste se pustila do aktualizace vnitřní síly a stability…můžete si dřepnout, zavřít oči a vybavit si, že jste semínko, že na vás svítí slunce a vy postupně rostete ve strom, vnímejte, jak kořeny vámi proudí energie země a hromadí se v oblasti kostrče, pohlavních orgánů, teprve pak pokračuje páteří nahoru a ven… užívejte si tuto sílu … je možné, že někdy budete cítit nejistotu v těle … to by už ale bylo na osobní setkání… – to víte, přes nett se operovat nedá :) hezké dny