anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, mám problém,který mě tíží a nevím jak z toho ven . . Mám 3,5 letého syna a 8měsíční holčičku. Nechápu, jak se to stalo, ale po porodu dcery, se mi syn odcizil a šel úplně stranou. Uvědomila jsem si to však až nedávno – láska k dceři mě natolik zaslepila. Snažila jsem to napravit,ale zjistila jsem,že nevím, jak na něj. Připadá mi, že už k synovi nic necítím a dokonce když pořád něco mluví, tak jsem podrážděná.Ale on za to chudáček vůbec nemůže! Je mi ho tak líto, ale já prostě nevím,co mám dělat. Mám časté deprese,rozhodí mě každá maličkost.Když mi manžel dá najevo, že se chce milovat, tak se mi chce brečet a nenávidím ho. Druhý den už třeba chuť mám.Já sama sobě vůbec nerozumím :( Myslíte,že je to hormonální problém? Může to být z kojení nebo po antikonc.injekci depo-provera?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Jano, zasloužíte pochvalu, že sama sebe reflektujete a uvědomujete si dopady vašeho prožívání na jednání a na fungování rodiny. Láska k dceři je krásná vazba, ale nějak vypadává ze zorného úhlu Lásky mužský prvek… Pročpak? Jak to bylo ve vaší původní rodině? Jak kdyby ve vás fungoval archetyp Amazonky. Vím, že jste dost vytížena péčí o rodinu, ale doporučuji vám, abyste si udělala i čas na práci se sebou (individuálně nebo na vhodném semináři) – když se něco chce, lze najít cestu, jak to zařídit… Přeji vše dobré