anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, je to jen pár dní, kdy jsem Vám psala o vztahu s rozvedeným mužem se kterým žiji a po předchozích špatných zkušenostech mu nemohu důvěřovat. A je to přesně tak jak mi říkalo celé okolí. Opět má milenku. Dalo se to čekat? Může se takový člověk opravdu změnit jak sliboval? Snížila jsem se k tomu nejhoršímu a sledovala ho, viděla jsem přesně to, co jsem vidět nechtěla…podívala se do mobilu a další rána. Rána? Vždyť on takový byl celý život, měla jsem s tím počítat, že to udělá zase? Chová se báječně ale je to jedinečný lhář. Myslela jsem si, že když dostane další šanci, že se umoudří…cítím se naprosto zdrceně, to je asi pochopitelné. Toho muže velice miluji, mám pocit, že další takouvou ránu už nezvládnu. Opravdu už nevím co dělat. Je to ten typ, který ani nepřijde odprosit, toho se asi bojím nejvíc, že ho opustím a on se nevrátí. Jsem na něm až příliš závislá. Předem moc děkuji za radu. Velice ráda bych si s Vámi pohovořila osobně ale bohužel jsem až z jižní moravy. S pozdravem Jarmila.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Z vašeho psaní: Snížila jsem se …. Myslela jsem si, že když dostane další šanci, že se umoudří…… Je to ten typ, který ani nepřijde odprosit, toho se asi bojím nejvíc, že ho opustím a on se nevrátí. ….Jsem na něm až příliš závislá. Milá Jarmilo, jakou hru to hrajete? oběť – zachránce ? kdo je kdo ? platí to, co jsem vám psala minule – přečtěte si to, prosím, ještě jednou … Chápu, že to bolí, ale vězte, že dokážete zvládnout život i bez něj …