anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den..mám problém co mě trápí a stresuje několik měsíců.Týká se to mé třídy,která je rozdělena na 2 obory.Už je to na mě opravdu příliš!Začala jsem se bavit s partou holek-byli to pro mě dobrý kamarádky- a všechno bylo ok jenže postupem času se vše začalo měnit.Když jsem se nezačala maximálně vtírat tak mě nejvíc ignorovali,odstrkovali a kolikrát ani nepozdravili.Ani jedný jsem nic neudělala,naopak..všem sem pomáhala v učení a tak..!Jenže jsem taková co si rozumí skvěle s klukama takže se snimi bavim a líbí se mi to je to supr-hlavně se bavím s mýým přítelem a našim nej kamarádem-,jinak bych byla úplně sama!!!Před pár dny to bylo jakž takž ale když jsme se s klukama skvěle bavili,smáli tak mě ani nepozdravili a začali pomluvy,posměšky a vše kolem toho..když jsem chtěla pomoc já tak mi nikdo nepomohl!!!Jsou na mě bezdůvodně zlý a já jsem psychicky víte kde..jentak mě od sebe odehnali a otočili se proti mě!Je to tím že jsem-PRY-krásná,kluci po mě šílí a jsem prý nejhezčí ze třídy????!!!proč mi to dělají?žila jsem jen v ponižování,jenom abych nebyla sama ,nebo měla tam kamarádky tak jsem musela lést hrozně moc do zadku..ale taková ja přeci nejsem….poraďte a řekněte svůj názor

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Pusi, názor říci můžu, poradit – hmm… 1. závist je strašná věc a mezi lidmi bují – mnozí se za ni ani nestydí… – motivuje k tomu, že té bytosti, které závidí, se snaží ublížit a život znepříjemnit (věř, že co kdo zaseje, to taky někdy sklidí) – škoda, že se raději nesnaží inspirovat a být také lepší… 2. krása a zájem mužů se mezi pipinkama neodpouští ;) (a solventní nápadník – to už vůbec :)) 3. pomáhat si lidé navzájem – vychovávají vás k tomu doma a ve škole? hmm?? :( 4. sama vím, že pomluvy a zlé řeči mají sílu šípu – ale: 5. co by si počal Karel Gott, kdyby se měl všem řečem v průběhu svého života věnovat, reagovat na ně … to by mu nezbyla energie na to hezké… nereaguje, nekomentuje bez vyzvání seriozním člověkem, věnuje se lidem, kteří si ho váží – a ? tato strategie se ukazuje jako výhodná :) 6. najdeš inspiraci…? doporučuji inspirovat se úspěšnými :) Držím ti palce, abys dokázala uhájit a rozvíjet svoji jedinečnost