Už devátým rokem žiju s gemblerem, své obrovské dluhy řeší automatama a já místo abych od toho utekla, jsem mu vzala pár/dost půjček na sebe, abych ho zachránila z nejhoršího, kolikrát mi nedá ani korunu a já vše táhnu sama, proč to dělám? Bojím se, že dopodnu zle.

Milá Věro, při čtení vašich řádků mne napadlo: 1. je v pořádku, že vaše dcera má ráda oba rodiče 2. vaší dceři je již 11 let a bylo by vhodné, aby i ona zpracovávala rozvod rodičů konstruktivně jak na racionální tak emocionální úrovni 3. a je dobře, že vám je již jasné, že nejste povina tatínka nahrazovat a už vůbec ne dárky 4. chybí mi některé důležité informace k tomu, jak postupovat dále… 5. schůzka s terapeutem by jistě byla dobrá Přeji Vám i dceři, aby se vám podařilo najít harmonii ve vztazích