anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobry den, mam smutne obdobi, po roce a pul jsme se s pritelm rozesli po intenzivnim vztahu. Duvod byl ten, ze jsem zacala touzit po rodinnem zivote. Je mi 28, pritel o 7 let mladsi. Nas vztah byl hezky, skvele jsme si rozumneli, meli stejny pohled na zivot. Jediny problem byl cas na uskotecnovani svych planu. I kdyz jsme se milovali tak jsme to utli, abychom si nebranili v plneni svych zivotnich prani. Ale ted mam velke pochybnosti o tom jestli jsem se rozhodla spravne. Citim, ze mi strasne chybi. Kdyz zavru oci, vidim smich, radost, stesti, vidim parnera pro soucastnost ted a tady.A ja chci zit ted!On uz otocil stranku a snazi zit uz dalsi list, ale ja ji jeste neotocila….a citim, ze ji ani nechci otacet….Ja nevim.Jsem zmatena.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Ivi, je dobré žít tady a ted, je dobré přijmout to, že v okamžiku svého rozhodnutí jste se rozhodla jak nejlépe jste uměla a jinak to nešlo. Udělala-li jste nové rozhodnutí, bylo by dobré o tom bývalého přítele infomovat… uvidíte, zda on pak udělá nějaké nové rozhodnutí či nikoliv… jeho rozhodnutí akceptujte a dle toho se zařidte. Přijměte život tak jak běží – v jeho vývoji – zrodu a umírání.