anonym Personál zeptal se před 15 roky
Chtela bych se zeptat… někdy mám pocit, že jsem až příliš přecitlivělá… někdo mi něco řekne, trošku vynadá, třeba i ze srandy, ale nejde mi to vzít jinak než se rozesmutním a často i rozbrečím. Někdy je mi jen tak smutno ze všeho… z pomíjivosti života… vím, že všichni občas brečí, ale říká se všeho s mírou… chtěla bych se zeptat, kde přesně je ta míra?

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Zdenečko, zatím jsem Mírometr v nabídce e-shopů neviděla ;) – nezbývá nám tedy nic jiného, než spoléhat na své cítění… Napadá mne, že byste potřebovala více věřit sobě, věřit tomu, že jste v pořádku, že vám je líto, že okolí nevidí vaši vnitřní krásu … Přála bych vám, abyste si dopřála luxus psychoterapie… nalézt člověka, se kterým budete hledat a nacházet svůj "mírometr" a odpovědi na další vaše smutky a otázky. Držím palečky :)