anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobrý den.. Potřebovala bych od Vás poradit.. Mám takový problém, že vždy, když s někým mluvím, červenám se.. Je mi to hrozně trapné.. Ale pokaždé, když se mě někdo na něco zeptá, nebo když se na mě soustředí více lidí pokaždé zčervenám.. Vůbec nevím proč se mi to stává.A hodně mi to vadí.. A dokonce i několik lidí mi při rozhovoru řeklo, proč se tak čerrvenám.. Můžete mi poradit co s tím mám dělat?? Předem Děkuji za Vaši odpověď!!!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Renčo, je prima, že máte čtyřletého chlapečka… (někomu se nepodaří ani to), Bylo by dobré, kdybyste si uměla představit život, bez dalšího vlastního miminka – mmj. je možná i pěstounská péče. Takový postoj vede k uklidnění psychiky a často i k otěhotnění, to vám však zaručit nemohu. Při osobním setkání je možné pracovat konkrétně s vaší situací, s faktory, které vaši rodinu a vás ovlivňují. Také doporučuji, abyste nehleděla na rodící se děti v okolí se závistí (byť potlačenou). Přeji vaší rodině usměvavou ženu-maminku.