dobrý den, jak mam resit uzavrenost do sebe kdyz se chci zmenit a nevim jak nedokazu se normalne bavit z lidma, ale do oci jim dokazu rict ze jim ublizim a jeste jim davam na vyber jak chctej ublizit, ale stejne to pak neudelam vzdycky s tim jen desim co s tim mam delat. Děkuji za odpověd

Milý Jirko, rozumím-li tomu dobře, již jsi svou starost zkoušel samostatně řešit a nefunguje to… Jirko, prosím tě, zkus si zakázat vyhrožování lidem… nepůsobí to dobře, raději jim řekni, že se ti nelíbí, jak se k tobě chovají… Bylo by dobré vyhledat člověka – nejlépe psychoterapeuta, se kterým na své změně, kterou si přeješ, budeš pracovat – měli byste spolu odhalit bloky, které tomu brání a proměnit je… Přeji ti, aby jsi se mohl pohybovat po Zemi s pocitem harmonie, Lásky a pohody…