anonym Personál zeptal se před 16 roky
dobry den mam takovej problem mam přitelkyni už 5 let ale jedna ma kamoška mi stale zabizi vstach uz pul roku nabizi mi klice od bytu ja mam svuj vlast ni byt ale furt chce semnou byt a bych uni prespal a ale ja mam pritom svoji holku a stale ji miluji ale ta kamoska je o 10 let starsi nez ja me je 24 a ji 34 je vazne zkusena tak ví jak se ma chovat a jak me muzu dostat ale nevim jak ji to rict at to ukoncim stou kamoskou muze te mi poradit prosim??

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milý Bufy, rozumím tomu tak, že vy chcete, aby ta starší kámoška na vás již nenaléhala a nejlépe, abyste se již nestýkali? Mno – říci ji, že máte svou přítelkyni rád, že nechcete svůj základní vztah ohrožovat ani nevěrou, ani dvojím vztahem a proto se s ní již nechete stýkat. Neříkejte slovo nemohu – v tom ženy slyší, že byste chtěl, ale že máte strach… je třeba formulace – Nechci! Držím palce