Dobrý den, před 14 dny se se mnou rozešla přítelkyně po 6-letém vztahu, vztah probíhal docela v pohodě až na nějaké hádky, to k tomu ale asi patří.Poslední tři roky už u mě přítelkyně bydlela, já osobně to s ní myslel vážně, mě je 25 a jí 21 let, já jsem už spíš domácí typ a ona taková divočejší. Poslední půlrok to bylo jiné, dělali jsme si naschvály, nedávali tolik lásky jako dřív. Nemyslel jsem nic ve zlém, všechno jsem dělal pro nás, ale ona jako kdyby to nepochopila, chtěl jsem být i sní doma někdy o víkendu, a ona ne, já chci ven a tak jsme se pohádali, byly to spíše maličkosti, až jednoho rána přišla domů a oznámila mi konec, že už jí to všechno přeteklo přes hlavu a odešla a na druhý den si odvezla i věci. Nemůžu to vůbec pochopit, vždyť já ji strasně miloval a stále miluju. Moc bych si přál aby se vrátila. Celé noci nespím, nic nejím, strašně mě to vzalo. Co by jste mi poradila? Děkuji

Milý Luďku, láskyplný vztah je něco, o co je třeba pečovat s láskou. Proměnit ho v kolbiště v bitvě o moc není cesta k rozmnožení lásky ve vztahu. V tuto chvíli je vhodné tuto situaci vzít jako fakt a nezapomenout, že každý konec je začátek něčeho nového. Není vyloučeno, že opravdu každý v tuto chvíli potřebujete jiné životní zkušennosti, partnerka je od svých 15 let s vámi, pravděpodobně potřebuje prožít žití ve společenství vrstevníků… přejte jí to a buďte rád, že se jí toulavé boty nerozchodily po narození dětí…… i vy se radujte z nově nabyté svobody a z příležitosti najít k sobě partnerku, která s vámi bude sdílet stejný pohled na život a stejné hodnoty. Každopádně se o sebe s láskou starejte, chodte s přáteli ven pobavit se… a postupně uzdravte své srdce…