Dobrý den, těžko se mi to píše, ale doufám, že mi alespoň trochu poradíte. Mám přítele, se kterým chodím rok a půl, z toho rok spolu žijeme v jedné domácnosti. Máme celkem harmonický vztah, ale přece nám ho teď mé zdravotní, teď už možná i psychické problémy kazí. Od dubna loňského roku mám časté gynekologické potíže, navštěvuji proto nemocnici, kde se léčím, na různé záněty – na které bohužel trpím už od mládí. Zhruba od září nemohu mít pohlavní styk se svým přítelem, jde o to, že nejsem vůbec vlhká a mám bolesti. V prosinci jsem podstoupila biopsii děložního čípku a tajně doufala, že to něco vyřeší, ale zdá se, že problém to neodstranilo. Dle lékařu jsem zatím zdravá. Ale výtoky mě provazí po celou dobu. Můžete mi prosím poradit jak tento problém řešit nebo koho navštívit? Obávám se, že kvůli těmto problémům přítele ztratím. Moc děkuji a přeji hezký den!

Milá Vendulo, trochu mi nevychází počty (dcera 2roky, samota 4?), to není podstatné. Zasloužíte obdiv, že se dokážete o dceru sama postarat, že jste přijala zodpovědnost. Odchod partnera byl/je pro vás traumatem a tak je třeba s tím zacházet. Ohledně této věci doporučuji pár sezení s psychoterapeutem. To je cesta k tomu, aby vaše duše byla připravena na nový, plnohodnotný vztah. Lidi kolem sebe určitě potřebujete, i hlídání, abyste mohla jít se někdy pobavit, zacvičit si – proč je rodina daleko? Porozhlédněte se po svém okolí – např. mateřské centrum a zkuste nalézt kamarádky… vše má svůj čas… držím palečky.