anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, bojím se, co se bude dít. Táta pořád mlátí mámu a nedovolí ji nic, vvšechno ji zakazuje a ona musí dělat to, co on ji řekne. Jsou rozvedeni, ale bydlí spolu. Táta někdy mlátí i mě a někdy mám pocit, že za vše mohu já. Někdy to je strašné, jelikož je to k nevydržení vidět, jak on mámu trápí, co mám dělat, aby se nic takového nedělo, aby táta mamku nemlátil atd..? Děkuji za odpověd

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Terko, uff – máma musí spolupracovat s policií. Existuje paragraf, na základě kterého mohou otce vykázat na čas z místa páchání násilí. Bylo by dobré, aby se máma o rady a pomoc obrátila např.: http://www.domacinasili.cz/index.php http://www.donalinka.cz/index.php http://www.rosa-os.cz/ http://www.acorus.cz/ Terko, ty za to skutečně nemůžeš, za to, co je mezi nimi, jsou opravdu zodpovědní pouze oni dva. Máma by měla být ochotná a schopná postupně ochránit sebe i své děti před násilím… Mám pocit, že jsi statečná holka a dokážeš o pomoc případně požádat ty – můžeš o násilí informovat úřad… kolik ti je? konkrétněji tuto či jinou možnost můžeme probrat na emailu či skypu. Držím palce.