anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den,mám dotaz,u nás doma se pořád zrácejí peníze,mám ještě téměř 17-letého bráchu. Už kdysi se tátovi ztratili peníze,já jsem je nevzala,bydlíme ještě s rodiči mého tty,ale s těma se nebavíme. Takze jak se tátovi poprvé ztratily peníze tak jsme si vyměnili zámek na dveřích a máme klíče jen my 4. Včera si táta počítal zase peníze a zase se mu ztratili,já jsem je nevzala takže zbývá jedině brácha,ten se ani před tím ani teď nepřiznal,neím co mám dělat. Je u nás dusno a to já nesnáším. Prosím o odpověď, předem děkuji Klára.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milí Klárko, - otevřeně komunikovat – popisuj třeba přede všemi co se děje. např.: "Milá rodinko, někdo tu vzal peníze, atmosféra nedůvěry by se tu dala krájet… Nelíbí se mi to. Co s tím budeme dělat? Jaké jsou možnosti? Táta špatně počítal. Peníze vzala máma nebo brácha. Já ne, za sebe totiž ručím. Co s tím budeme dělat? Zničíme si domácí atmosféru a v ní se budeme potichu otravovat? Co navrhujete?" … můžeš navrhnou, že tu částku, která chybí, uhradíte každý z jedné čtvrtiny… Nenech se ovládnout dusnem ani strachem… mluv… popisuj… Držím palce