Dobrý den, je mi 12 let a rodiče se pořád hádají, někdy dojde i k tomu, že táta dá mámě facku, házejí věcma, atd. Nevím co s tím mám dělat, jelikož se v tomto prostředí nedá učit a mám docela o ně strach, aby si něco neudělali, tak co mám dělat, nechci jen nečinně přihlížet, jsem z toho zoufalá. Děkuji za odpověd Kája

Milá Carolinko, vím, že to je pro tebe těžké… ale sama tušíš, že ty rodiče nevychováš… můžeš ale s oběma (s každým zvlášť) mluvit o tom, že je ti to nepříjemné, že máš strach o ně… mmj. že se nemůžeš učit. Když se budou hádat, doporučuji, aby jsi odešla a nechala je být – jsou dospělí… Jinak věz, že kdyby to rodiče nebavilo, nedělali by to – je třeba, aby jsi věděla, že je to jejich volba, volba obou… mohli by se chovat jinak, ale oni nechtějí… Hezké jaro