anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, je mi 17 let a od malička má strach z pavouků,docela mi to komplikuje život..Dá se to vyléčit? Děkuji za odpověď Monika

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Zkus se na pavouky dívat jako na úžasné, dokonalé bytosti… jaký to jemný mechanismus, život, šikovnost, jak náročný život mají – co práce je stojí vytvořit pavučinu a pak čekat, zda nějaký hmyz do jejich pavučiny vletí… nevletí-li, umřou hlady… dívej se na nějaký pořad o nich, najdi si knihu… Když je poznáš a budeš jim přát život na Zemi, zjistíš, že není třeba se jich bát. Strach, lenost, hloupost a neláska vedou člověka do záhuby…. Nedej se :)