Dobrý den, jak mám říct příteli, že s ním čekám dítě, je to dítě nechtěné, ale stalo se, teda já ho docela chtěla, ale pak už ani ne, ale než jsem začala brát antikoncepci, tak se zjistilo, že jsem těhotná, nevím jak to přítel přijme, bojím se, že ho nebude chtít, a já ho pryč dát nechci, poradte co mám dělat. Je mi 28 a příteli je 26. Děkuji Kata

Milá Katko, držím vám palce, abyste toto nelehké období zvládla a stála na straně života (jak jsem zde již několikrát psala, neznám ženu, která by nelitovala svého rozhodnutí jít na potrat, opačných příběhů je mnoho – to vy, ale tušíte; kdybyste pod vlivem partnera na potrat šla, vaše partnerství by stejně bylo ohroženo a patrně by se rozpadlo …) Vy přijměte svou zodpovědnost za své dítě, můžete partnerovi říci, co byste si přála, a další nechat na něm. Uvidíte, zda je váš partner jinoch nebo muž… Přeji vše dobré