anonym Personál zeptal se před 17 roky
Dobry den,pres 2 roky beru lek Zyprexa.Drive az do vanoc 2007 jsem bral 1x 5 mg.Nyni po nechtenem vysazeni a naslednem nespani mi byo davkovani zvyseno na 10 mg.Asi pred peti lety jsem brala Zeldox,ktery jsem ale po pul roce prestala sama brat.Pote jsem se po druhe psychicky slozila a od te doby beru Zyprexu.Drive jsem obcas,tak jednou do mesice,kourila travu a kazdy druhy tyden jsem byla opila.Nyni bych se chtela zbavit zavislosti na Zyprexe.Chtela jsem se zeptat jak dlouho ji budu jeste muset minimalne uzivat,kdyz psychicky problemy nemam mimo tech se spatnym soustredenim.A jeste zda budu muset podstoupit nejakou terapii po vysazeni nebo ne.Dekuji.Sarka

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 17 roky
Milá Andreo, věřím, že víte… Zbavit se závislosti na partnerovi? Dělat si program pro sebe, dělat věci, které vás těší, jít se pobavit s kamarády… dál něco udělá čas, neco urovnání myšlenek a tu lásku, kterou jste dávala jemu a nevracela se, začněte dávat sobě… jemu poděkujte za vše hezké…i za to, že jste mu mohla dávat, protože jste dávala určitě ráda…k loučení patří i slzy a pohladit si místo svého zranění… Není nutné se na sebe zlobit, vždyt jste to dělala z lásky a tak, jak nejlépe jste dovedla.