Dobrý den, jen jsem se ještě chtěla zeptat. S tím novým přítelem je mi fakt hezzky tak proč se mi do mysli, když ho chci oslovit dere jméno mého přítele s kterým ještě nemám rozchod dokončen. Čekala jsem kdy to jeho jméno řeknu doopravdy pač doted jsem si vždy zarazila než jsem jeho jméno řekla. Ale dnes se mi to stalo po ránu že jsem řekla jeho jméno místo toho co bych měla..Je to jen že jsem byla zvyklá tohle jméno 8let používat??Ikdyž ze začátku nového vztahu se mi to tak nestávalo až ted poslední měsíc (s novým přítelem se stýkáme tak od ledna) tak proč až ted se mi plete jméno co chci říct?? Je k tomu vysvětlení? Děkuji

Milá Májo, odpověd se vztahuje i kdotazu z minulého týdne. Pro vztah je důvěra důležitá, vaši nejistotu při rozhodování však chápu – společných 8 let života, hezké chvíle, naděje je něco, co nezmizí. Sama nyní připomínáte, že vztah starší přitahuje vaši pozornost, je potřeba vyřešit ho poctivě společně s partnerem, říci, co vedle něj prožíváte, čemu nerozumíte a že máte pocit, že váš vztah končí, i když je vám to líto.(o milenci zatím nemluvit). Májo, je přirozené, že na partnera se potřebujete spolehnout a sdílet spolu každodennost – připadá mi, že něco z toho jste společně neuchopili. (když se vnitřně poctivě i s nějakou tou slzou rozloučíte s dlouholetým přítelem, pak se jeho jméno pravděpodobně přestane vkrádat do vašich úst) Držím palce