Dobry den, ted zazivam bolestivy rozchod. Je to asi i moje chyba. Mela jsem vztah jeden rok a muj partner mne podvadel, dlouho jsem trpela a nakonec jsem se vyrovnala s tim, naucila se mi znouvu rada a byt sebevedoma, uplynuly tri roky a ja se znovu zamilovala, byl to cizinec, anglican, videli sme se trikrat, pak za mnou prijel do prahy, nic sme spolu nemeli ikdyz sme vedle sebe spali, pak sem ja prijela do anglie a poprve sem se s nim vyspala jelikozsem to tak citila. Neznam ho moc dobre ale i presto citim k nemu zamilovanost. Jenomze on mi napsal, ze vztah mezi nama bude tezky, jelikoz on bydli daleko a nemohl by mne videt tak casto jak by chtel, a navic kdyz jde si posedet s nejakou kamaradkou, tak mu neverim ze to je jen kamaradka. Tak sem mu napsala proc to nevedel drive, ze mi ublizuje, on mi na to odpovedel ze mne ma rad a proto to tak bude lepsi aby sme si neublizovali navzajem. Napsal mi ale ze chce byt muj kamarad a poznat mne vice, ze neni nejakdy devkar a nechtel mne vyuzit, ze mu na mne zalezi, za dva tydny jede ke mne do ceska a ja sem si rekla ze s nim nechci mit zadne intimnosti, ale je to tezke, jak muz muze nabidnout kamaradstvi zene ktera touzi po lasce, ted si davam jenom nadeje ze mozna mozna ze se do mne zamiluje, mam plno otazek v hlave,

Milá Sáro, není pravděpodobné, aby přítel cítil NIC k ženě, se kterou 7 let byl milenec. Bývalí milenci zůstávají zapsáni v našich životech, v našich srdcích – to je v pořádku. Je ale třeba, aby současná žena měla přednost, aby muž nerozmělňoval současnou lásku sentimentem k minulosti – to je jeho starost. Někteří dokáží být v příležitostném přátelském kontaktu i po ukončení milostného vztahu. Sáro, užívejte si toho hezkého, co mezi vámi je… (a máte pravdu, je lepší toto nekomentovat, ale příležitostně můžete navrhnout, že byste jí byla ráda představena…)