Dobrý den, poslední dobou mám problémy ve škole i mimo školu.Doma s rodiči se neustále hádám a ve škole mě všichni provokujou a dělají ankety ve třídě na tabuli na nástěnce a dokonce i na spolužácích kdo mě nesnáší je to docela neúnosné slýchat takové hnusné názory ostatních a ještě pozorovat jak kamarádi ze třídy hlasujou pro to že jsem p… a že mě nesnášíjou! ! dneska jsem se sesipala ve škole když začali dělat čárky na tabuli a ještě je dali do kosočtverce.A hlavní aktér toho všeho mi napsal že to byl jen začátek!Na icq mi xxx (18:47): Btw nenavidim te a budes toho litovat cawe! Nevím co mám dělat a jak se zachovat až přijde další útok na mojí osobu! Děkuju moc za radu a doufám že mi to pomůže!

Milá Katko, uff – docela dřina období. Do kolikáté třídy chodíš? Víš, že co tě nezabije, to tě posílí? Můžeš pozorovat, jaké to je být obětí skupinového myšlení a linčování davu. Je to síla – viď. Jak jsou "kamarádi" ve svých osobnostech slabí, jak se bojí, že by i oni mohli ztratit přízeň, kdyby se tě zastali… Radu? raději bych s tebou mluvila, abych věděla souvztažnosti a možnosti… Cítíš se na to, že to zvládneš sama? Že sama nebo snad s nějakou kamarádkou situaci ukoriguješ? Bylo by dobré požádat o spolupráci školního psychologa, který bude situaci moderovat. Třeba máte ve škole šikovného výchovného poradce, byl by potřeba někdo, kdo bude mít čas se této situaci věnovat. Aktéra by bylo dobré oznámit každopádně např. třídní… Taky můžeš zvážit odchod ze školy. Můžeš mne kontaktovat na emailu či skypu… Držím palce