anonym Personál zeptal se před 15 roky
ahoj, sem se chtěl poradit s nějakou starší ženskou, protože radit se o těchle věcech s našima je dost blbý. Jestli teda můžu poprosit? Já totiž hlavně nechápu, jestli to vlastně holky taky chtěj. Protože mi příjde, že se tomu hrozně brání, zatímco kluci by do toho šli rovnou. Tak já nevím, mají ženský rády sex, nebo je tam nějaký problém. Já rozhodně tušim, co by se na tom líbilo mě, ale nevim, jak to mají holky. A hloupý je ptát se holek, co to ještě nikdy nedělaly. holky ze třídy na to přece už jsou taky dost dospělý.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
milý Petře, ano, i dívky mají rády sex… ale je fajn, jestli tvé spolužačky odmítly tvé návrhy na sexuální hrátky. 1. v 15ti moc staré nejsou – psychologicky, když začnou tak brzo, něco v duši se často otupí nebo se dělají takový malý jizvičky… a krom toho, v 15ti si ho málokterá umí vychutnat… 2. naštěstí ještě stále asi i mladé holky upřednostnují sex s citem, zjednodušeně totiž lze říci, že kluci snadněji rozdělí lásku duševní od lásky sexuální. Neplatí to samozřejmě vždy … Když se k holkám budeš chovat jemně a s citem, máš větší šanci, prosím tě, nezneužívej je, ono to je tak, že žena se otvírá a muže do sebe vpouští, odevzdává se mu… muž dobíjí, proniká… nenechávej za sebou naivní, zraněná srdce… Ty nechceš propojit sex s láskou? – znám i několik mužů, kteří vědí, že sex s láskou je fakt krásnější… neboj, nic ti neuteče…. třeba se atky můžeš naučit hře svádění… pečuj o sebe i svou lásku…