Dobrý den děkuji za odpověď chodím do 9třídy na základná škole a je to prostě neúnosná situace kterou řeším sebepoškozováním při kterým se mi vždycky uleví.Nejvíc mě překavpuje kluk který mi řekl že mě miluje a já ho neslušně poslala do patřičných míst a ted dělá tohle!!!! a můj nelepší kámoš kterej tohle všechno vyprovokoval se ke mě pořád chová jako by bylo všechno stejné!! Nerada bych chodila za školním poradcem nebo za třídní učitelkou která je na mě zasedlá.Tohle začalo tak rychlo a jsem zvědavá kdy to skončí!začalo to 5.6 a bohužel dneska to jelo dál a už je na spolužácích nová anketa!!!! Kamarádky které se mě zastali mám ale zajímalo by mě najak dlouho!

Milá Katko, jsem ráda za odpověd i za upřímnost. Katuško, už víš, že lásku není dobré zesměšnovat? Raněné zvíře i člověk v bolesti má sklon útočit… Jednání spolužáka je samozřejmě taky velmi nemoudré. Jednej, prosím, s lidmi s úctou. Odmítnout intimní city lze i s taktem… (kdyby jsi si dokázala promluvit s tím chlapcem v klidu, konstruktivně a taktně – třeba by to vedlo i ke smíru) A další dobrá zpráva: máš to za pár… Sebepoškozování nedoporučuji, protože tím vyjadřuješ nelásku k sobě (a mmj. se ničíš, tak jak si přeje raněný milenec). Bylo by dobré, aby jsi sama sobě poskytla oporu, úctu. Držím palce