anonym Personál zeptal se před 15 roky
Chtela jsem poradit,co mam delat kdyz chodim uz pet let s pritelem,ale stale miluji sveho byvaleho pritele a nemuzu mu otom rict jelikoz mam strasny strach jak by zareagoval,a jeste to,ze sveho pritele podvadim,i kdyz nechci,vzdycky se to ve mne vzbouri a podvedu ho. Jsem spatna pritelkyne?mnela bych mu to rict?Poradte mi prosim!!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Sunny, nemyslím, že by bylo dobré současnému příteli říkat, že milujete jiného (to se opravdu nedělá). Nebo se to bojíte říci bývalému? Tomu byste to říci každopádně měla (strach je lásky škůdce) a vy nebudete litovat toho, co jste neudělala. Jestli tomu dobře rozumím, tak s bývalým jste v kontaktu a občas zkončíte v posteli? Proč jste se rozešli? Bylo by třeba věnovat poctivou pozornost tomuto stavu. Co zůstává mezi vámi a "bývalým"? Lepší by byla osobní konzultace. Držím palce.