anonym Personál zeptal se před 15 roky
moj priatel ma 7 rocnu dceru ktora nielenze nevie a nechce spat bez svojho otca ale doteraz ju nenaucil ani on ani jej matka jest s priborom ale ani hygienickym navykom co znamena utierat si zadok po velkej potrebe, splachovat zachod a umyvat si ruky. ja deti nemam ale to neznamena ze naviem co by malo dieta v jej veku vediet. on mi vzdy povie ze ja nemam skusenosti a ze jeho dcera je este male dieta. poradte mi ako by som to mohla zmenit. postupom casu ma to psychicky nici viac a viac a zacinam byt alergicka na dni kedy ju mame mat

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Andreo, to chápu, že na ty dny začínáte být alergická – protože v tu chvíli se stáváte pátým kolem u vozu, což je špatně. Změnit to bohužel není ve vaší kompetenci, to je v kompetenci přítele. Jestli přítel neví, že ložnice je vaše soukromá oblast, nedávám vašemu vztahu velké šance. (o tom, že sedmileté dítě by mělo zvládat to, co říkáte, vůbec nepochybujte) Mějte se hezky (a dny, kdy má dceru, nemusíte s nimi trávit)