anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, díky za odpověď, já vím, že si budu muset poradit s odchodem přítelkyně sám a že to chce asi čas. Problém je ale v tom, že spolu nadále bydlíme a já vůbec netuším, jak si to ona představuje. Nadále platím celý nájem vlastně za ni i za jejího už dospělého syna, který má už měsíc po maturitě a do práce se mu nechce.Přítelkyně sice vaří, pere a jinak ostatní činnost je prakticky stejná jako před "tím". Jen si chodí kam chce a já zatím sedím doma nebo chodím do práce abych zvládl všechno zaplatit. Ona si prostě užívá, protože prakticky nemá žádné starosti, vše leží na mně. Mám ji vyhodit na ulici? Já ji nechci dávat nějaká ultimata, ale takhle to přeci dál nejde, navíc je u mne přihlášená k trvalému pobytu. Opravdu nevím co dělat, pomozte prosím. Díky Láďa.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Láďo, máte pravdu, že takhle to dál nejde, je třeba udržovat rovnováhu mezi dáváním a přijímáním na všech úrovních. Je vaší povinností nenechat se využívat. Jste-li majitelem bytu, můžete ji přihlásit na obecní úřad – v tom by neměl být až takový problém. Udělejte rozhodnutí, jak to skutečně chcete, pak si rozpracujte plán, jaké kroky a kdy budete realizovat. Můžete se objednat na konzultaci, která by pro vás byla přínosnější. Přeji vše dobré a držím palce.