anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den, potřebuju se zeptat co mam dělat… jelikož já si vůbec nevím rady. Zamilovala jsem se do zadaného, žije s přítelkyní už 2 roky, scházeli jsme se, a prostě normálka… jenže jeho cit ke mě také nebyl jen přátelský, a u mě se to prohlubovalo… Na mé přání se ted nevídáme, nepíšeme si, nevoláme si, abych na něj zapoměla, ale já to prostě nedokážu, když po mě jde nějakej kluk, odmítnu ho protože já ho furt miluju… nedokážu na něj zapomenout, chci jeho jen jeho, ale nikdy ho mít nemůžu, co mam dělat, abych na něj opravdu dokázala zapomenout,já už se z toho hroutim. Skutečně jsem se už zhroutila z nervů.. Poslední záchrana..jinak nwm co mam dělat, děkuji

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Karol, nechcete přijít osobně? – při setkání se "dávají nervy dohromady" nejlépe – opravdu. To by byl docela dobrý začátek – dát dohromady sebe a tak postupně se pozornost přenese jinam … rozpouštění vazby souvisí s několika faktory, které by bylo vskutku dobré probrat osobě. Je důležité vědět, že svůj život můžete žít štasně i bez něj, sama se sebou mezi jinými lidmi… uzdravit své srdce aby mohlo znvu zářit pro sebe, pro svět, pro nového milého… Držím palce