anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den , prosím Vás o pomoc a radu se svým přítelem. Poprvé se to stalo před půl rokem a kousek, kdy mi začal lhát psal si se dvěma holkami s práce forma emailu byla dost koketní na nanějakou dobu přestal s tím že už to neudělá atd…. pak jsem se mu podívala do telefonu a posílal jedné holce smskou pusu a děkoval jí za večer , když jsem na něj nastoupila řekl mi že s ní byl na večeři aby si prý uvědomil jestli se mnou má být. Tak začalo opět slibování hory doly i s horákama………….. Dopadlo to tak, že jsme si dali pauzu na půl roku, odstěhoval se ode mne a bydlel u kamaráda. Užíval si života chodil po plesech a barech……… Pak jsem se spolu sešli a on mi říkal jak si vše uvědomil, že jsem pro něj ta jediná. Nebude mi už nikdy lhát nechce zase ztratit moji důvěru .Mám ho pořád ráda, jen jsem mu zase jako blbec naletěla. Otěhotněla jsem s ním a včera jsem se dozvěděla, že si opět píše zase s nějakou s holkou s Prahy, prý se nikdy neviděli jen si píšou ta údajná má před svatbou a napsala mu : doboru noc lásko. On si vymýšlel že to je kamarád, protože mu samozřejmě volala i domů, nikdy to nevzal!! Přišla jsem na tu smsku protože jsem mu opět nevěřila, vím že se nemá koukat jinému do telefonu, že je to jeho soukromá věc ale mě to fakt nedalo a jen jsem se utvrdila v tom co jsem si celou dobu myslela. Kdyby jsem s ním nebyla těhotná tak jde jen už musím myslet na dítě. Včera jsem vedli dlouho rozhovor a on s brekem mě prosil, že to dělá protože to je pro něj něco zakázáného a že je na tom závislý a prosil mě aby jsem s ním došla k psychologovi aby jsme to spolu vyřešili. Nevím jestli to může být nějaká porucha. Jen já fakt už nemám sílu s ním být . NEVĚŘÍM mu, ztratila jsem v něm veškerou důvěru. Prosím Vás poraďtě mi co mám dělat a jak se mám zachovat. Nejvíc mě mrzí že ani moje těhotenství ho nepřimělo aby to s ní to dopisování ukončil. děkuji Vám

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá dj, chápu vaše zklamání i nedůvěru. Je dobře, že víte, že nyní již nerozhodujete jen za sebe. Situace působí trochu tak, jako kdybyste vy byla jeho královna a on jen malý kluk, který potřebuje skotačit a po vyskotačení ví, kam se vracet, kde je doma. Chápu, že jste měla o partnerovi jinou představu, ale když se na to podíváte se shovívavostí, ztratí jeho chování punc zakázaného ovoce a…?… Je od něj dost hezké, že to nazval závislostí a chce s tím něco dělat. Pravidelná spolupráce s psychoterapeutem mu může napomoci v jeho dalším osobnostním vývoji. Vám přeji dost sil, nadhledu a radosti.