Dobry den, mam problem s mojim priatelom(snubencom) i so mnou samotnou …Mam tento rok 23 a ideme sa s priatelom brat , strasne moc ho lubim a uz som pre neho spravila vela ustupkov- mam dost komplikovanu povahu a velmi lahko vyletim, zvlast ked mam tazky den. Potom poviem veci, ktore ma mrzia ,ale ja sa proste v danej chvili neviem vobec ovladat. Proste mi prepne a ja kricim , nadavam a potom sa rozplacem. A to je asi najhorsie ,lebo ked sa zacnem s priatelom hadat a placem tak proste mam pocit,ze ta hadka nikdy neskonci a mne je len horsie a horsie (velakrat sa stalo,ze proste som plakala aj 2 hodiny v kuse) a podla mna to asi neni v poriadku.Ked sa priatel prestane hadat a ja este placem,tak pravdepodobne sama sebe este zhorsujem situaciu (lebo vsetko to zle co som pocula sa mi ozyva stale v hlave a muci ma to stale dookola, vela krat sa stalo,ze som nespala takmer celu noc) Navyse kazda hadka konci tym, ze po tom co sa ospravedlnujem sa priatel len viac a viac certi a zacne mi hadzat do oci vsetko to co som kedy spravila a ja uz nevladzem … niekolko krat ma uz vo vyhrotenych situaciach aj napadlo si nieco urobit (napr. porezat sa, ale nikdy som to nespravila) len aby ta dusevna bolest co citim ma prestala mucit. Mam kamaratov a myslim si ,ze som aj oblubena ,ale ludia, ktori su mi najblizsi obcasne trpia mojimi vybuchmi zlosti a mna to potom strasbe mrzi,lenze kamarati mi nedokazu odpustat donekonecna a ja som zo seba cela nestastna. Prosim poradte mi co mam robit, ja to uz nezvladam. Mam za sebou dalsiu noc bez spanku,lebo vcera som nakricala uz druhy krat na moju najlepsiu kamaratku a jej priatela,lebo mi najskor slubila, ze pojdu s nami na dovolenku ,na ktoru som sa moc tesila a potom mi povedali ,ze nemozu a ja som to brala ako zradu.. naozaj som v koncoch , prosim poradte.

Milá Inu, je prima, že jste si vědoma toho, co na vašem jednání může být pro okolí zatěžující a že byste to snad chtěla změnit. Doporučuji naučit se pracovat meditativně a postupně své vzteky rozpouštět. Můžete se přihlásit na skupinovu arteterapii, mohlo by vás to i bavit. Když cítíte, že doposud vyzkoušenými cestami to nešlo, chtělo by to vyzkoušet a nalézat jiné cesty – to zní rozumně, že? Dále by bylo vhodné pracovat na tom, abyste nebyla tak závislá na náladách partnera? nesouvisí ta vnitřní bolest s tím? Doporučuji knihu Láska duše. Přeji vše :)