anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den, mám obrovský problém. S manželem sme letos 2 roky, máme malou dcerku a do nedávna nam to ještě klapalo. Ale koupil se počítač a manžel se od něj nehne a nebo je v práci. Travá to asi pul roku, nemáme spolu vubec žádný vztah. Manžel se vymlouval, že na to nemá náladu, nebo že je unavený , nebo že mu není dobře… Teď to vyvrcholilo, řekl mi do očí, že mě nemiluje, že ho nepřitahuju a že mě nemuže už snést. Chce se rozvést…:( Nedokáži se ho vzdát, miluji ho, ale pokud by byl se mnou jen kvuli malé nemá to cenu spolu být, ale bojím se, že to psychicky nezvládnu… Předem děkuji za radu…

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá Báro, situace tíživá… ale strach není dobrý rádce.. krom toho, nezbývá nic jiného, než situaci zvládnout :) – manžela nechat jít, pustit ho (nebojovat s ním, nemstít se mu) a postarat se o sebe a dcerku. Sama víte, že není možné ani pro vás není důstojné, abyste žadonila o jeho lásku a pozornost. Držím palce v tomto nelehkém období, ale věřte,že bude nejen líp, ale bude i dobře (hodně záleží na vás)