anonym Personál zeptal se před 16 roky
Dobrý den! Prosím pěkně, mám k Vám dotaz. 24 letý syn bydlí s námi ve společné domácnosti, jelikož studuje vysokou školu. Nemohu s ním naprosto vyjít. Doma nic nepomůže, nic po něm nemohu chtít, je obskakován, což je patrně špatně. Je na mě agresivní, několikrát mě uhodil. Když se ho zeptám na školu tak mi řekne, že mi do toho nic není a sprostě mi nadává. Už si nevím rady. Jsem z toho na pokraji zhroucení. Manžel s ním nic nezmůže, dokonce nahlíží situaci, když mě syn někdy uhodí a nic na to neřekne. Syn nemá z manžela autoritu a to je ten hlavní problém.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 16 roky
Milá E., to neni zdravá vztahová situace. Je dobře, že víte, že není dobře, aby dospělý syn byl obskakován, aby jen bral… Myslím, že tušíte, co vše je špatně a co by bylo třeba narovnat. Je třeba, aby žil na své náklady. Mohla bych tu sice napsat několik opatření, ale myslím, že by bylo lépe, abyste si došla někam urovnat myšlenky a možnosti. Opravdu vám držím palce, abyste dokázala být důsledná. Jste-li z okolí, kontaktujte mne. Jinak můžete pro formální možnosti vyhledat konzultaci např. v občanské poradně. Přeji vše dobré