anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den,mám problém.A to,že neumim nic řešit.mám i problém,že lžu a nevim proč!vždycky když něco provedu,tak ze sebe neumim vyslovit ani hlásku,hrozně mě to vadi,ale nejde to!nikdy jsem s nikym nic neřešila,nikdy jsem s nikym nic neprobírala,co se týče života.Proto prosím jestli se s tim dá něco dělat,opravdu si nevim rady.Co mám dělat,pokažde jak na mě někdo zvíší hlas,rozbrečim se.Pomozte mi prosim!!!

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Pajule, nějak se to kupí. Kdybys měla možnost chodit pravidelně např. ke školní psycholožce, bylo by to prima. Prima by bylo, i kdyby jsi našla jinou důvěryhodnou osobu, se kterou o životě budeš mluvit. Také je dobré, zavést si deník a do něj psát pravdivě své myšlenky, pocity… Jako program do sebe by bylo vhodné uložit afirmaci např.: Mám dost odvahy k tomu, abych žila s pravdou. Lež bere sílu životu, proto ji do svého života už nechci. Jsem statečná holka, která unese pravdu a unese život v jeho syrovosti, protože jinak to nejde, jinak to je iluze. Taky by bylo dobré, aby jsi tu dívku v zrcadle měla ráda. Jsi-li z okolí, můžeme se sejít. Budeš-li chtít, můžeš mi napsat na email.