Dobry den:) som studentkou gymnazia a od septembra vstupujem do 4.rocnika, cize maturitneho. Mam velky problem s vyberom maturitnych predmetov, lebo neviem aku profesiu by som v buducnosti chcela vykonavat. Povodne som sa chcela zamerat na ekonomicke studium, ale psychlogicka ktora navstivila nasu skolu mi to neodporucila, nakolko mam znamku z matematiky 3 a moja logika nie je az na takej dobrej urovni. Nepatrim vsak k studentom, ktori sa dokazu denne ucit 5 – 8 hodin a preto maturita napr. z dejepisu neprichadza v uvahu. Viem si predstavit pracu s ludmi, no verejnu spravu nie. Dakujem :)

Milá Katko, myslela jsi, že nezvládneš tolik hodin se učit, když přijdeš ze školy? Tomu bych rozuměla. Při studiu na vysoké škole by bylo dobré počítat s tím, že v některých obdobích se budeš učit 5-8h denně. Práce s lidmi je opravdu široký pojem – projdi si na ekonomické škole nabídku různých oborů, třeba mezi nimi najdeš takový, který by ti vyhovoval (např. řízení lidských zdrojů HR) Obor by bylo dobré vybírat dle toho, na co se cítíš a co chceš vykonávat opravdu dobře a zároveň, nezapomenout na využití na trhu práce. (práci ve veřejné správě ti také nedoporučuji ;)) Štastnou volbu