anonym Personál zeptal se před 15 roky
Dobrý den.Potřebovala bych vaší pomoc.Nevím si rady s manželem.Máme 3 děti a on se chová jako puberták.Mám kvůli němu dluhy,nijak nás neživý podporuje svou matku my ho moc nezajímáme ,navíc jsme zůstali bez bytu .

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá N., vypadá to, že finanční zodpovědnost za sebe a děti musíte plně převzít a využít k tomu legislativy (předpokládám, že domluvit se sním jste již opakovaně zkoušela). 1. je to rozdělení majetku u právníka, vyvázání se z dluhů,k teré udělá; 2. na oddělení OSPOD při MěÚ zažádat o stanovení výživného na děti, případně na domácnost. Další kroky k vašemu ekonomickému zajištění je třeba promyslet a hledat cesty, jak z toho ven (a nehledat důvody, proč to nejde) Přeji vše dobré