anonym Personál zeptal se před 15 roky
Chcem vas poprosiť o radu. Som vydata rok a pol a mame s manželom krasneho synčeka, ktoreho obaja milujeme. Spolu sme cez 4roky. Mame krizu, manžel tvrdí že od narodenia syna sme sa odcudzili a že ma nemiluje…Syn vyžaduje velmi vela pozornosti. Som s toho hrozne zúfala a neskutočne sa trapim. Velmi ho milujem a chcem uplnu rodinu. Sama som otca nemala, viem ake to je…toto pre syna nechcem. A naozaj manžela velmi lubim. Nebol idealny manžel, skor naopak..je samolubi, rieši stale svoje pocity, pracu…nič sa mu nepači. v domacnosti mi vobec nepomaha. ale syn aj ja ho zbožnujeme. Je nejaka šanca zachranit jeho city, ked on uz vraj nema silu niečo riešiť… ? Tak chcem, aby sme boli spolu ako rodina… velmi mi na tom zaleží. Nedokažem sa s tym vyrovnať…. dakujem

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 15 roky
Milá Mirko, chápu vaši touhu po vytvoření a fungování v úplné rodině, ale budete-li číst své řádky bez zoufalství, s chladnou hlavou uvidíte, že vaše zlatá láska není opětována, že vaše touha po něčem/někom nedotknutelném vás vede k zoufalství. Doporučuji několik setkání s psychoterapeutem, který vás naučí vidět a doplnit primární deficit, který u vás vznikl životem bez otce… O své city i sílu se musí každý start sám… (čím víc vy se budete sama snažit, tím spíše on odejde) ….A nezapomeňte, že váš život nemůže viset na člověku, kterému jste porodila syna a on si stýská, že nemá dost endorfínu.. a taky věřte, že se s tím vyrovnat dokážete a k tomu vám držím palce.