anonym Personál zeptal se před 14 roky
Dobrý den,potřebovala bych poradit s problémem,který nás trápí každých 14 dní,kdy si můj přítel bere na víkend svou dceru z prvního manželství.Jeho dcera je o půl roku starší než moje,tudíž rozdíl zanedbatelný,teď jdou obě do 1 třídy.Dcera přítele,je hrozně náladová,chvíli úplně bezva všechno v pohodě a chvíli je zlá nic se jí nelíbí z ničeho nic začne hrozně brečet až hystericky.Moje dcera s jinýma dětma vždycky dobře vycházela a nikdy se s nikým fyzicky nenapadla.A teď to vyvrcholilo tím,že sem tam padla mezi nima i facka a nakonec mojí dceru v autě z ničeho nic hrozně plácla do nohy a my zůstali všichni v šoku jaká rána to byla.Jsme z toho nešťastní,a víme,že asi žárlí na mojí dceru,ale myslím si,že jsme spravedliví.Vůbec nevíme, jak to řešit.Nelíbí se nám, abychom jí ve všem ustupovali a tolerovali její malichernosti,jen kvůli tomu,že je tu jen na návštěvě a jednou za 14 dní.Píši to i s přítelem,jelikož mne o to poprosil,abych vám napsala a poprosila vás jak toto řešit.děkuji moc za odpověď.

Mgr. Radana Rovena Štěpánková Personál odpověděl před 14 roky
Milá A., je velmi důležité, že to zajímá i vašeho přítele, protože pravděpodobně on je ten, který má velký kus klíče k řešení. Dále vás moje odpověď asi nepotěší, protože vám doporučím návštěvu rodinného terapeuta, se kterým podrobně zanalyzujete celou situaci, jednotlivé "scény", vaše reakce… Vhodná by byla přítomnost všech zúčastněných, což nevylučuje individuální práci s některými z vás. Souhlasím s vámi, že dcera na návštěvě by se neměla stát královnou domu… Přeji vše dobré.